Αποστολές & Επιστροφές
Μεταφορικά Έξοδα
Τα μεταφορικά έξοδα είναι 3,6€ για τα πρώτα 2 κιλά και 1€ για κάθε επόμενο κιλό και αφορούν παραγγελίες εντός Ελλάδος. Οι αποστολές γίνονται σε συνεργασία με την BOX courier.
Παραλαβή από το κατάστημα:
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας στη διεύθυνση Βιζύης 3, Τούμπα, χωρίς επιπλέον χρέωση.
Ωράριο Λειτουργίας:
Δευτέρα – Παρασκευη: 12:00–6:00 μ.μ.
Σάββατο: 10:00 π.μ.–2:00 π.μ.
Κυριακή: Κλειστά
*Παραγγελίες που μένουν σε εκκρεμότητα για πάνω από 3 ημέρες, αποδεσμεύονται
αυτόματα.
Παραλαβή προϊόντων:
Η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για αποστολή την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες, εκτός αν συντρέξουν λόγοι ανωτέρας βίας. Κατά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με τον κωδικό αποστολής για να μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή της.
Καθυστέρηση παραγγελίας :
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
α. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
β. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας, εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του. Για παράδειγμα, εάν τα στοιχεία της παραγγελίας δεν είναι σωστά καταχωρημένα.
Υπαναχώρηση & Αλλαγή Προϊόντων :
Λόγω της φύση των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος η επιστροφές προϊόντων δεν καθίσταται δυνατή!
Ακύρωση Παραγγελίας :
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω email στο info@wheybetter.gr ή τηλεφωνικά στο +30 69 47 29 56 92 για να ζητήσετε την ακύρωση της. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα και επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων, πρέπει πρώτα να εμφανιστεί η πίστωση των χρημάτων στο τραπεζικό λογαριασμό του www.wheybetter.gr και στην συνέχεια να επιστραφούν στον δικό σας λογαριασμό. Αν η πληρωμή γίνει από διαφορετική τράπεζα ενδέχεται να υπάρχει κάποιος χρόνος καθυστέρησης (valeur) έως ότου εμφανιστεί η πληρωμή σας, ενδεχομένως και κάποια χρέωση μεταφοράς από την τράπεζα. Επίσης γίνεται σαφές ότι σε περίπτωση που η επιστροφή των χρημάτων γίνει σε διαφορετική τράπεζα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.